Kortti 50-vuotiaalle

18.13 Jennikur 2 Comments


Kylläpä on aika vierähtänyt nopsaa, ja edellisestä postauksestakin on jo aikaa! Kysyn tässä heti alkuun, että mikä teidän lukijoiden mielestä olisi hyvä postaustahti? Tällä hetkellä pyrin siihen, että saisin tehtyä 2-3 blogipostausta viikossa.

Minulle on käynyt vähän hassusti. Nimittäin heti blogin perustettuani kaikki ideat katosivat taivaan tuuliin! Ja kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä, on lentänyt roskiin. Taitaa tämä blogin pitäminen jännittää, ja olen kai vähän liian kriittinenkin itseäni kohtaan! Ehkä tästä kuitenkin selvitään ;)

Eilen kuitenkin sain otettua itseäni niskasta kiinni, ja sain aikaiseksi 50-vuotissyntymäpäväkortin. En tehnyt sitä kenellekään tietylle ihmisille, vaan tämä menee korttivarastooni odottelemaan marraskuussa Kurikassa pidettäviä joulumarkkinoita. Ne ovatkin sitten ihan ensimmäiset markkinat, joissa olen myymässä! Jännittävää!

Tässä tämä kortti nyt sitten on. Käytin siihen värejä, jotka eivät ole yhtään minun makuuni. Kortissa oli minulle siis mukavasti haastetta. Tykkään tehdä korttien reunoista rouheat ja elämää nähneen näköiset. Rouhensin siis paperien reunoja ensin saksien terällä, ja työstin reunoja sen jälkeen vielä sormilla. Lintu ja kyltti on leikattu sizzixin stansseilla. Olen tosi ihastunut tuohon kylttistanssiin ja olen viime aikoina käyttänyt sitä lähes joka työhöni.

Taas kerran olen sokeutunut omalle työlleni, enkä näe tässä enää oikein mitään. Toivottavasti joku viisikymppinen leidi voisi silti pitää kortista.  Mitäs mieltä te olette tästä kortista?



Ai niin! Melkein unohdin. Minut valittiin Paperillan design teamiin mukaan seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. Olen todella innoissani ja otettu!


Voit myös pitää näistä:

2 kommenttia:

  1. Oikein paljon onnea valinnasta. Kortti on oikein hyvä, itse olisin ainakin iloinen jos tuollaisen kortin saisin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Suvi! Kiva, että tykkäät, vaikka itselläni olikin tuskaisia vaiheita tätä tehdessä

    VastaaPoista